Effektiv Projekthåndtering
MONTES PlanIT
Planlægning af projekter og ressourcer bliver ikke nemmere end med MONTES PlanIT.
Fra tilbud til færdigt projekt – uden besvær
MONTES PlanIT hjælper dig nemt i hele processen fra tilbudsgivning til projektplanlægning – faktisk helt til afslutning og endelig aflevering af dit projekt.
Vi har udviklet MONTES PlanIT som et modul til Microsoft Dynamics 365 Business Central, hvilket giver dig mulighed for direkte i Business Central at konvertere et oprettet tilbud til et projektforløb med opgaver, milepæle samt aftale om levering.
Herved opnår du en nem og effektiv overgang fra salgsfasen til selve projektudførelsen.
Udvid med MONTES PlanIT Web
MONTES PlanIT kan udvides og kombineres med MONTES PlanIT Web, hvorved du får du et samlet værktøj, som giver et klart overblik over planlægning af medarbejderressourcer og projektfremskridt. Samtidig er der mulighed for registrering af tid og forbrug direkte i web-applikationen, som kan anvendes i browseren på både smartphone og computer.
Ved afslutningen af et projekt forbereder systemet automatisk de nødvendige poster i Business Central til bogføring og afregning, hvilket sikrer en problemfri og nøjagtig økonomisk rapportering.
Hold styr på dine opgaver!
Samlet set er MONTES PlanIT Web et avanceret system til projekthåndtering, der gør det nemt at holde styr på opgaver og medarbejderressourcer.
Du kan få opgaverne vist både på projektniveau eller efter anvendte ressourcer, hvilket giver dig et klart overblik over arbejdsbelastningen og projektets fremdrift. Systemet tilbyder overskuelige oversigter som Gantt-diagrammer, der visualiserer tidsplaner og afhængigheder på en intuitiv måde.
Med MONTES PlanIT Web er det nemt at flytte opgaver mellem medarbejdere i organisationen. Dette sikrer, at arbejdsbyrden kan justeres dynamisk, og at projekter kan tilpasses ændringer i medarbejderkapaciteten. Har en medarbejder fx ferie, beregnes forventet ’opgave start’ automatisk i forhold til ’aftalt levering’.
Via funktionen ’Projektplanlægning’ er det nemt at se, hvilke nyoprettede projekter der mangler at blive tildelt medarbejdere, samt hvornår de har tid til at udføre opgaverne. Et simpelt træk og slip på en opgave, kan samtidig tildele og tidsfastsætte opgaven.
Med MONTES PlanIT Web kan teams ligeledes samarbejde bedre og arbejde langt mere effektivt, hvilket fører til øget produktivitet og til projektafleveringer med succes.
Enkel tidsregistrering og bogføring
MONTES PlanIT Web er ikke kun for projektledere, men bestemt også for den enkelte medarbejder, som nemt kan registrere sin egen arbejdsdag. Systemet tilbyder registrering og bogføring af tid og vareforbrug, hvilket gør det muligt for medarbejderne at holde styr på arbejdstimer og materialeforbrug. Dette sikrer en præcis og effektiv håndtering af ressourcer og tid - for både små og store projekter.
Du kan altid fremsøge tidligere udførte projekter, både som inspiration - eller som hjælp når du arbejder med en ny tilbudsgivning. Visningen af tidligere projekter er også værdifuldt for medarbejderen, som skal kontrollere, om der er bogført korrekt timeantal på en specifik dato, eller korrekt vareforbrug på et bestemt projekt.
Book en præsentation af MONTES PlanIT
Interesseret i at høre mere om MONTES PlanIT og se en præsentation af de mange funktioner?
Så udfyld formularen til højre og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.