Skip to main content Skip to footer

Vi cykler på arbejde

Cykelmyggen Egon har stukket i Hjørring – vi er blevet helt vilde hos MONTES!

Vi tramper i pedalerne i hele maj måned – vi er nemlig tilmeldt kampagnen VI CYKLER TIL ARBEJDE som Cykelistforbundet står bag.
Hele 10 MONTES-medarbejdere har taget udfordringen op og cykler til arbejde i forårskampagnen som løber frem til den 31. maj. Det gælder om at cykle flest mulige dage og sprede cykelglæde og fællesskab på arbejdspladsen.

MONTES Teams webinar

Bliv klogere på dine Continia-løsninger

Vi inviterer dig til en række inspirerende danske Continia-webinarer i uge 24 – skræddersyet til dig, der arbejder med Business Central.