SÅDAN FÅR DU EN BEDRE OG MERE SÆLGENDE E-MAIL SIGNATUR

Der er mange fordele ved at ensrette virksomhedens e-mailsignatur og bruge den som et aktivt markedsføringsværktøj. Brugt rigtigt kan e-mail signaturen understøtte såvel øget kenskab til virksomheden, såvel som øget omsætning.

Og det behøver ikke tage lang tid at administrere og forny virksomhedens e-mail signaturer ude hos den enkelte bruger. Med software fra Fasttrack og lidt hjælp fra en Montes tekniker, er du godt på vej.

Nedenfor får du et par fif til en god e-mail signatur og et par gode tilbud på design og håndtering af e-mail signatur - så behøver du ikke bruge unødig tid på det...

Hvad skal med i min e-mail signatur? 

E-mail signaturen har to funktioner - den fungerer som afsenders visitkort, men repræsenterer også virksomheden.

Når e-mail signaturen gentages af alle virksomhedens ansatte, kan den indeholde informationer, som er med til at øge kendskabet til/ genkende virksomheden. 

Med tanke på, hvor mange nye kontakter, der sendes til hver dag ... øgeDesuden kan en ensrettet e-mail signatur være med til at øge salget 

5 gode råd til en stærk e-mail signatur 

1.  HUSK ALLE RELEVANTE KONTAKTINFORMATIONER

Der er ikke noget mere irriterende end at modtage en e-mail fra én, som man vil ringe op og så er telefonnummeret ikke let tilgængeligt. Derfor skal de rette informationer være nemme at finde og ikke mindst bruge. Derfor skal man IKKE have sine kontaktinformationer i f.eks. et billede, men i tekst.

E-mail signaturen bør indeholder alle dine kontaktinformationer:

  • Fulde navn
  • Virksomhedens navn
  • Titel
  • E-mail adresse
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Evt. info-mailadresse
  • Website adresse
  • Links til de sociale medier

2. SOCIALE MEDIER

Er virksomheden aktiv på de sociale medier? Så gør opmærksom på det i mailsignaturen.
Det er et godt sted at gøre opmærksom på, at kunden/modtager af mailen kan finde mere information om virksomheden på diverse sociale medier.

3. SIGNATUR MED BESKED 

Det er en god idé, at man adskiller signatur og besked, så modtager får en god og overskuelig oplevelse af at læse e-mail signaturen.

4. LOGO, BILLEDE, IKONER... 

Nogle mail-systemer kan ikke "se" grafiske elementer, så det er vigtigt, at grafiske elementer ikke er en afgørende del af signaturen, men blot en fed detalje for de modtager der kan se dem.  

5. GØR E-MAIL SIGNATUREN SÆLGENDE

Virksomhedens ansatte sender hver dag mange e-mails, der rammer potentielle nye kunder (inkl. bankmanden, børnenes lærer m.fl., der kunne finde på at fortælle om din virksomhed), så er e-mail signaturen et oplagt sted at markedsføre sig - og endda gratis.

Husk, at du vil have modtageren til at være aktiv (f.eks. læse din blog) og vigtigst HVORFOR de skal vælge at være aktiv (tilmelde sig din blog).  

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   

Få Montes til at oprette og vedligeholde virksomhedens e-mail signatur.

PAKKE 1
Pakke 1 for dig, der blot vil have udarbejdet en enkelt mailsignatur og ikke har brug for skiftende budskaber:

  • Software til håndtering af mailsignatur på op til 50 Pc'er 
  • 2 timer grafisk udarbejdelse af skabelon til e-mail signatur
  • Opsætning og udrulning af mailsignatur via virksomhedens AD

Kr. 3.975

PAKKE 2
Pakke 2 er til dig, der aktivt bruger e-mail signaturen i dit salgsarbejde og derfor løbende vil have nye signaturer skubbet ud til virksomhedens ansatte.

  • Software til håndtering af mailsignatur på op til 50 Pc'er
  • 2 timers grafisk opstart + 1 time pr. måned til rettelser  
  • Opsætning af mailsignatur via virksomhedens AD 1 x pr. måned

Abonnement kr. pr. måned kr. 995  

Vi kan selvfølgelig også tilbyde andre løsninger, der passer til præcis din virksomhed.   

Pris er ekskl. moms og kræver adgang til virksomhedens AD

Gældende til og med 31.12.2014

Kontakt Asbjørn Helledie for mere information:

E-mail: helledie@montes.dk

Hedevej 1 • 9800 Hjørring • Tlf: 9623 5050 • Fax: 9623 5051 • E-mail: info(at)montes.dk