MICROSOFT DYNAMICS CRM

  • Har virksomheden tabt en ordre, fordi der ikke blev fulgt op i tide?
  • Ved du hvem af kollegaerne, der sidst har besøgt kunden - og hvad de har talt om?
  • Er der styr på præcis hvor mange salgstilbud og oplæg, der er ude hos kunderne ?
  • Hvordan med kundekontrakterne og opfølgning på disse?                                                                                                                           

kontakt_knap 2014 prøv gratis_knap 2014

Kan du nikke genkendende til blot et af ovenstående spørgsmål, så er Microsoft Dynamics CRM sikkert noget for din virksomhed.

Med Microsoft Dynamics CRM, får din virksomhed et effektivt værktøj, der håndterer alle virksomhedens kundekontakter - lige fra marketingkampagnen, der skal generere nye kundeemner til service af eksisterende kunder.

Med CRM er det hurtigt at finde opdaterede informationer om kunden/kundeemnet, det er nemt at kommunikere præcist til udvalgte segmenter og enkeltkunder og du er hele tiden opdateret på historikken.

CRM integreret i Outlook giver sporing i de kundeaktiviteter du laver her - f.eks. linkes e-mails til kunde/kundeemne, kalenderaftaler registreres i CRM m.v. 

Microsoft Dynamics CRM giver ligeledes en velkendt brugerflade - så er det nemt og intuitivt at komme i gang med løsningen. 

Læs mere om CRM hos Microsoft via dette link.

Eller kontakt Montes A/S på tlf. 96 23 50 50 eller via info@montes.dk

 

Hedevej 1 • 9800 Hjørring • Tlf: 9623 5050 • Fax: 9623 5051 • E-mail: info(at)montes.dk